گزارش روز: سبقت رونالدو از مسی، به عنوان آقای گل اروپایی در خارج از خانه

 

http://u.goal.com/318400/318400_heroa.jpg

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید دیشب و در بازی تیمش در ورزشگاه علی سامی ین استانبول سه گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند تا رئال با نتیجه قاطعانه 1-6 به پیروزی برسد.

حالا با سه گلی که کریس دراین بازی به ثمر رساند، او با 28 گل زده در بازیهای خارج از خانه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، برترین گلزن تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه است و بدین ترتیب از لیونل مسی پیشی گرفته است

با گلزنی دراین بازی رونالدو آمار گلزنی اش برای تیم مادریدی را در 204 بازی به عدد 206 رساند.

رونالدو در مجموع در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، 38 گل با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده و فرنک پوشکاش که 35 گل زده را پشت سرگذاشته و تنها رائول گونسالس و دی استفانو را بالاتر از خودش می بیند. رونالدو در مجموع در تمام رقابت های اروپایی 54 بار به گل رسیده و بدین ترتیب دل پیرو (با 52 گل ) و هاینکس با 51 گل را پشت سرگذاشته ونامش را در جمع ده گلزن برتر اروپا قرار دارد.

از سوی دیگر کریم بنزما در 54 بازی،33 گل زده است و میانگین گلزنی اش در لیگ قهرمانان اروپا 0.61 گل در هر بازی است. او با پیراهن رئال مادرید 21 گل در اروپا زده است.

پنج گلی که در بازی دیشب بنزما و کریس به ثمر رساندند، به رئال کمک کرد تا پرگل ترین برد خارج از خانه شان در لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد. پیش از این پرگل ترین برد آنها در فصل 9-1989 با نتیجه 1-5 مقابل اشتروم گراتز به دست آمده بود. دو گل از پانوچی، سیدورف، میاتوویچ و سووکر گلهای رئال در آن بازی را به ثمر رسانده بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 ا 23:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.